Bank megkeresett

2016/07/04. - írta: Kálci

2016. április 7.

Amikor már kezdtük úgy érezni, hogy nem akar haladni a dolog és nem jelez vissza a település, akkor jött egy e-mail a banktól:

A polgármester Úrtól kaptam meg az email címét. A CSOK-al és a kamattámogatott hitellel kapcsolatban szeretnék időpontot egyeztetni Önnel. Ha lenne olyan kedves és elküldené a telefonszámát, akkor tudnánk telefonon egy mindkettőnk számára alkalmas időpontot találni.

Szuper! Írtam is neki és vártam a hívást! 

Pár perc múlva csörgött a telefonom. Nem viccelek. Szinte még el sem küldtem az e-mailt! Hosszasan beszélgettünk a régióvezetővel. Azt kérte, hogy menjünk be előzetes hitelbírálatra. És akkor mindjárt többet fognak tudni mondani!

A tiszaszigeti polgármester azt ígérte, hogy ha az előzetes hitelbírálat rendben van, akkor kapunk egy telket! El sem tudom mondani, hogy milyen izgatott voltam. Végre megint úgy éreztük, hogy van remény. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kocoslak.blog.hu/api/trackback/id/tr88865684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása